WHITE DRESS




LTU    Vakar vakare norėjosi pabėgti nuo tarsi "studentiško" gyvenimo, gaminimo maistą namuose, kadangi iš manęs virėja kol kas nelabai kokia, ir pasimėgauti vakaru restorane. Po tokio mielo pasisdėjimo su mano mylimiausiu žmogumi, nusprendėm pasinaudoti proga ir šiek tiek apsižvalgyti po miestą, pamatyti pasakiško grožio vietas, apšviestas naktiniais žibintais, ko, iš tiesų, net nepastebi, kai gyveni kasdieninį gyvenimą. Kadangi buvo tamsu, tad kokybiškai įamžinti miesto vaizdus buvo tiesiog neįmanoma... Būtent todėl sekite mane per Instagram, o ten rasite daugybę nuotraukų iš mano vasaros nuotykio ! Na, o jei kalbant apie mano vakar dienos outfit'ą, tai pagaliau nusprendžiau apsivilkti savo naująją ir be galo romantišką suknelę, kurią gavau iš Nowistyle. Nors tai,ko gero, pirmoji mano maxi suknelė,kadangi daugumai esu per žema ir figūra tampa tarsi statinė, bet,manau, jog ši ganėtinai pateisino mano lūkesčius. 
Ką manote jūs?

ENG   Yesterday I had a lovely dinner in a restaurant, because we were a little bit tired of the student's life and making food at home, haha ! Full of the good feelings we were ready to get sightseeing tour around the city. Actually it took not that long because it was late and we were sleepy a little. However, we made some pictures which you probably will see on Instagram because the quality while taking pic in the dark it's quite bad and most of the results are blurry. What's about my outfit, I've chosen my newest and almost favorite dress from Nowistyle. Actually I've never had such kind of dress, I mean maxi dress, because it usually doesn't suit me well. However, I think this one is quite cute and beautiful. 
What do you think guys?