BEAUTIFUL MOMENT / BIRTHDAY




Kartais taip jau nutinka,kad gimtadienį tenka švęsti ne jam skirtu metu. Ypač tada, kai tavo gimtadienis vasarą ir tiesiog yra begalo sunku surinkti visus draugus į norimą vietą, reikiamu metu. Būtent todėl, savo 19 metų ( tikrai labai nelauktą ) paminėjimą nusprendžiau atšvęsti dieną prieš. Tai buvo labai šilta, galbūt net per šilta, bet labai maloni popietė su mano gražuolėmis draugėmis, pokalbiais apie ką tik nuaidėjusius egzaminų rezultatus, ateities planus ir daugybe labai gražių gėlių už kurias esu beprotiškai dėkinga ! Tokie,kad ir maži susibūrimai visuomet sukelia pačias geriausias emocijas, todėl esu labai labai laiminga. Na, o koks jausmas būti 19 metų? Bent jau man, tai tarsi žengimas į didelį savarankišką pasaulį, kadangi mokykla - jau praeitas etapas, ir aš esu labai tuo patenkinta ! Ir dar ta proga palinkėsiu sau stiprybės ir pasitikėjimo savimi, nes būtent šių savybių man labai prireiks žengiant svarbius žingsnius.
Ko išmokau per šiuos metus? 
Ko gero, jog svajoti reikia drąsiai,siekti to visais įmanomais būdais,o svarbiausia tikėti tuo ir nepasiduoti vos tik suklupus.
Svajonės pildosi !