YOUNG&WILD&FREE



 MYLIU vasarą ! Šiandien visą dieną praleidau gulėdama ant saulės, valgydama ilgai lauktas braškes,skaitinėjau bet ką, kas man įdomu, net negalvodama ar man ta informacija yra naudinga. Juk kartais galima tiesiog pasidžiaugti gražia diena ir skirti ją visą sau !
Kadangi šiandien esu labai geros nuotaikos, tai mano outfit'as taip pat žaismingas ir spalvingas. Pagaliau išdrįsau užsidėti šortukus, nors iš tiesų ir dabar negaliu žiūrėti į savo baltas kojas! 
Labai tikiuosi,kad nuotraukos bent šiek tiek perteikia mano linksmas emocijas ! Laukiu nesulaukiu jūsų komentarų. 
Bučkiai bučkiai
***
I really love summer ! You can do whatever you want, wherever you need. What could be better?
Well, today my emotions are more than just good and I really hope that you'll see it from these pictures. I think my today's outfit matches really well with my happy happy mood & I'm waiting for comments for sure !
kisses

T-shirt NOWISTYLE / bag NOWISTYLE / shorts SH / sneakers CONVERSE