VINTAGE IN THE AIR



Pagaliau oficialiai baigiau mokyklą ! Iš tiesų, tai labai to laukiau ir visai neliūdėjau, kai suvokiau, jog į vietą, kurioje praleidau 12 metų, daugiau nebegrįšiu. Pagaliau teks savarankiškai skintis kelią per gyvenimą, susidurti su įvairiais iššūkiais, bet bent jau kol kas, esu labai tam pasiryžusi ir nusiteikusi ! Šią vasarą nusprendžiau paskirti savęs tobulinimui, nes vargu ar ateity bus daug laiko daryti tai, ką noriu. Pažadėjau sau labai daug piešti, kurti, išmokti prancūzų kalbos bent pagrindinius "susišnekėjimo" sakinius ( Auste, tau pavyko mane įkvėpti savo įrašu !!!), kiekvieną dieną sportuoti, žinoma dar intensyviau užsiimti blogo veikla, na ir dar daugybe dalykų ! Tikiuosi, kad joks tinginys neužklups mano kasdienybės ir visi mano tikslais bus įgyvendinti! 
Na, o šiandien rodau jums,mano nuomone,gana vintažinį outfit'ą, kurį man padovanojo NOWISTYLE. 3rd By Vanquish brand'o šortukai ir palaidinė iš tiesų vasariški ir mieli, bet nesu tikra ar būtent toks stilius man tinka ir patinka. Ką manote jūs?

***
Finally, school is over ! I was waiting for this moment for so looong. Yes, I had the really beautiful moments there and met amazing people as well, but I won't miss that place at all. I am absolutely ready for the new life, new experiences, opportunities and unforgettabe moments. I have so many ideas for this summer from learning a new language till trying to improve my drawing skills and I really hope to fulfill them all.
Well, for today's outfit I have chosen my new Vintage items from NOWISTYLE ( Thank you, guys ! ). I'm not sure if it's suitable for me or not, but I hope you will like it. 
What do you think about my look, guys?