MAYBELLINE COSMETICS REVIEW



Kaip jau minėjau praeitame post'e, savaitgalį turėjau galimybę sudalyvauti Panelės žurnalo fotosesijoje su Maybelline produktais. Iš jos grįžau ne tik su gera nuotaika,bet ir dovanomis - Maybelline produktais, apie kuriuos ir nusprendžiau jums plačiau papasakoti:)

As I've mentioned in the previous post, I was participating in Panele magazine's photoshoot with Maybelline cosmetics. And for today I've prepared a short review to give you an information, my opinion and hope so useful advice about these products. So let's start !
( Sorry, but this time in Lithuanian language only)


1. Master Smoky shadow-pencil. Iš tiesų, tai pati ganėtinai retai naudoju "dūmuota" tipą, nes labai dažnai susiduriu su problema, jog pieštukas nusitrina ir visa akis tampa pajuodavusi. Šis produktas,ko gero, ne išimtis, nes vos tik pasidažiusi pamačiau lygiai tokį patį rezultatą. Vienas dalykas,kuris šiame produkte patiko tai - kempinėlė, kurią,manau, naudosiu kartu su kitomis kosmetinėmis priemonėmis.
2. Master Drama Khol liner. Šis liner'is man išties patiko. Su juo galima nubrėžti siaurą ir lygią liniją, o struktūra labai minkšta, todėl palengvina visą dažymosi procesą. 


 3. Dream Pure BB Cream. Prieš išbandant šį kremą, buvau prisiklausiusi įvairių nuomonių apie kitų kosmetikos brand'ų produktus, tačiau šis man tikrai paliko gerą įspūdis. Jo struktūra be galo lengva, spalva tobulai sutinka su mano odos atspalviu, o veidas atrodo natūralus ir žvalus. Tiesa, kadangi Dream Pure BB yra skirtas riebiai odai, o manoji mėgsta išsausėti, tai prieš tai pasitepu paprastu veido kremu,kad nekiltų jokių problemų dėl išsausėjusios odos.


4. Šie Maybelline lupdažiai tikrai nuostabūs ! Labai dažnai tenka nusivilti (bent jau man), perkant tokio tipo lūpoms skirtą priemonę. Tačiau tiek atspalviai, tiek struktūra  man labai patiko. Šie lupdažiai per daug neblizga, yra glotnūs ir lūpos atrodo išties žavingai :)


 5. COLO RAMA nagų lakas. Puikios spalvos pavasariui ! Mane šie nagų lakai tikrai nudžiugino, kadangi labai lolygiai padengia nagą, spalvos sodrios ir svarbiausia tinkančios dabartiniam metų laikui:)


 6. The Rocket Volum express.Gan dažnai pastebiu,jog pati tušo beveik nenaudoju. Ir dažniausia priežastis yra ta, jog jis nutrupa. Šį tušą taip pat teko naudoti tik vieną kartą, bet rezultatu nebuvau patenkinta. Nutrupėti jis nenutrupėjo, bet blakstienos tarsi sulipo ir atrodė tikrai ne kaip.


7. Maybelline FIT ME maskuoklis. Daikčiukas, kurio man šiuo metu labai reikėjo ir likau labai patenkinta ! Jis puikiai maskuoja,neišsausina odos ir atitinka mano odos atspalvį.


8. Lasting DRAMA Gel Eyeliner. Visad norėjau pabandyti eyeliner'į su teptuku, bet vis dėlto pasirinkdavau pieštukinį variantą. Iš tiesų, šis eyeliner'is man visai patiko savo struktūra, bet, manau, reikėtų pasikeisti šepetuką, nes šis man nelabai gerai pasitarnavo.

Tiek šiam kartui, laukiu jūsų nuomonių !
 Gal esate išbandžiusios kažką iš šių Maybelline kosmetikos priemonių ?:)