BLACK & WHITE


Vakar teko sudalyvauti drabužių pristatyme "Inži" haute cauture. Gavau pakvietimą fotografuoti šį renginį ir tai man padėjo suprasti,jog fotografės darbas tikrai ne man..Žinoma, buvo smagu būti apsuptyje stilingų žmonių,bet būtų buvę daug smagiau pačiai stovėti prieš objektyvą,šnekučiuotis su įdomiais žmonėmis, mėgautis vakaru, o ne bėgioti ratais stengiantis "pagauti" gerą kandrą. 
Šiek tiek apie renginį. Iš tiesų,tai nelikau labai sužavėta, kadangi renginys buvo taip išliaupsintas,tai tikėjausi tikrai kažko daugiau. Buvo tik keletas drabužėlių,kurie labai patiko,tačiau likusi dalis buvo galbūt ne mano skonio,o ir viso show apipavidalinimas man labai krito į akis. Pristatymas vyko Žalgirio Arenos amfiteatre,modeliai žingsniavo mediniu parketu ( kuris mano nuomone madų pristatymui tikrai netiko), mirguliavo tarsi iš mokyklinės diskotekos paimti šviestuvai ir,mano nuomone, labai neprofesionaliai atrodė ant grindų išbarstyti blizgučiai. Na žinoma, buvo smagu pabūti ir pamatyti daug stilingų žmonių ir pasimėgauti gera muzika. Čia tik mano subjektyvi nuomonė,manau, buvo žmonių,kuriems renginys labai patiko,tačiau aš šį kartą tikėjausi kažko daugiau:)
O šiame post'e rodau trumpą fotosesiją prieš renginį. Pagaliau radau,kur užsidėti "kailinę" NOWISTYLE bliuskutę/liemenę prie kurios priderinau baltas ZARA kelnes bei naujus batukus ir SH atrastus dryžuotus marškinius.
Ką manote?:))
***
Yesterday I had an opportunity to work as a photographer in "Inzi" haute couture fashion show. Actually, I was a little bit disappointed, because it didn't fill my expectations. What I didn't like was the image of a catwalk, because it looked a little bit, as I could say, cheap and unprofessional. However, it was definitely nice to be surrounded by many stylish people and really good music So, in this post I'm showing you just a short photoshoot before the event. I finally found what matches with this NOWISTYLE black vest: white ZARA's pants & black shoes and second-hand striped shirt.
What do you think about this look?