DENIM&SNEAKERS



Pagaliau ir pas mus atėjo ilgai lauktas pavasaris ! Pagaliau galima iš spintos išsitraukti plėvesuojančias palaidines, mano mylimiausius, dar visai naujučius conversus ir galų gale mesti lauk visas tas tamsias ir niūrias spalvas, kurios kankino viso šaltojo sezono metu. Asmeniškai aš, esu "linkusi" nešioti ryškiaspalvius drabužius, nors esu ganėtinai ramus žmogus, tačiau dievinu ryškias, galbūt šiek tiek išaukiančias detales, įvairiausius margumynus...ko gero, taip yra todėl, kad mokykla reikalauja kiekvieną dieną dėvėti juodą spalvą, kuri jau iki gyvo kaulo įgriso ! Na,o šį kartą mano outfit'as ganėtinai paprastas,bet butent su sporbatukais, džinsais,laisva palaidine aš jaučiuosi itin gerai ! Kad viskas atrodytų subtiliau, priderinau raudonus akinukus ir NOWISTYLE dovanotą rankinę.
Ką manot? :))
***
Finally ! The spring came to my lovely town Kaunas. After all those huge sweaters, coats I can finally wear my favourite Converse sneakers and my new (probably the most beautiful that I have ever had) jeans from Zara . I am so so happy that I can leave all the dark colour's clothes behind and wear brighter and colourful garments that are my favourite ones. I've also matched my new red glasses which already became my "babies".
So, hope you have the bright and sunny days wherever you are & love my new outfit !