GOLDEN SPORT



Hello hello hello,

Vasara jau visai ne už kalnų, orai gražūs ir saulėti, egzaminai eina į pabaigą, idėjų daugiau nei daug tik reikia rasti laiko jas įgyvendinti. Na, bet tikiuosi, kad šį sezoną pavyks įvykdyti visus sumanymus, kurie sukasi mano galvoje. Be to, labai tikiuosi, kad vasara įneš naujų vėjų ir į mano blog'ą ! Na, o šiandienos look'ui pasirinkau ganėtinai sportinį įvaizdį, tačiau negalėjau apsieiti be auksinių detalių, kurios vyrauju beveik kiekviename mano outfit'e. Ir nors šiltu oru turėtų vyrauti ryškios spalvos, tačiau šiandien norėjosi minimalizmo ir blankių spalvų. Galbūt dėl to, kad mano lovely boy išvyksta ir mane vėl aplankė mažas liūdesėlis, kuris tikiuosi greitai nuplauks. Na, o kokie jūsų planai šią vasarą ?:) Laukiu nesulaukiu komentarų !

Summer is coming so fast. Only few exams left and I'm absolutely FREE from all those school things. Finally.I have so many ideas on my mind and I really hope that this season will help me to fulfill them all successfully ! Well, what's about my outfit, for today I've chosen quite sporty and simple look, but I also matched the golden details. I can't live without them recently ! Although the weather is really warm outside and it's quite common to wear bright clothes, but today I just wanted something really simple and colorless. Maybe because my lovely boy is leaving for a while and a little cloud of sadness came to my life. Hope so just for a short time ! So, what are you going to do for the summer? Can't wait for your comments:)